Tore er ny leder i ØSG
Av: Admin | Publisert: 4. mai 2026 | Siste nyheter | Arkiv
Tore Frølich fra Gamle Fredrikstad gk, har tatt over lederjobben for klubbene i Østfold Senior Golf.
Som avtroppende leder siden 2017, takker jeg alle i vår golfregion for samarbeidet gjennom åtte år. Nå er det på tide med andre koster, og Tore er mannen som kan bringe ØSG noen hakk videre. Selv vil jeg fortsette å være med i Askim senior en stund til.
Jeg ønsker Tore lykke til med å lede ØSG.
mvh John Byman
Jeg ønsker Tore lykke til med å lede ØSG.
mvh John Byman




